torsdag 2. mai 2013

Fire uker og mye kreativitet senere


Det er snart fire uker siden jeg åpnet facebooksiden til Varm design. I løpet av disse ukene har jeg fått mange hyggelige og positive tilbakemeldinger. Folk liker både fargene og designet. I går fikk mine to første kunder de nye sjalene sine - og det ligger flere i bestilling. Veldig stas!

Kreativiteten blomstrer og må innrømme at alle godordene fra dere har en positiv innvirkning. Strikke- og skaperlysten har sjeldent vært større og gleden over å bli ferdig med ett prosjekt og sette i gang et nytt er stor. Har jeg ikke vært bitt av basillen før, er jeg i alle fall blitt det nå.
Her ser dere neste prosjekt som skal leveres og inne i hodet mitt så er det nå så mange farger og mønstre, at jeg kan egentlig ikke bli ferdig med prosjektene fort nok :)

Ha en fortsatt strålende mai og la oss håpe vi får mange fine kvelder hvor sjalene kan brukes ute!

Og igjen - tusen takk for alle positive tilbakemeldinger. Jeg gleder meg allerede til neste bestilling :-)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar