fredag 11. oktober 2013

Blopp, blopp ... lyden av et hodet som bobler over av ideer!

Da jeg i går annonerte at Varm design vil holde en åpen dag, var det et resultat av noe jeg har tenkt på lenge, men like fullt et resultat av et anfall av overmot og impuls - som jeg dog ikke angrer! Jeg gleder meg veldig til å visse frem sjal, ponchoer, tepper og puter. Det er bare det at jeg har så mange flere ideer!
Ideer jeg gjerne vil skal bli til håndfaste produkter. Så i dag har idebanken jobbet overtid - spørsmålet er bare hvilke ideer skal jeg forsøke å gjenskape med garn og pinner? Heldigvis har jeg litt tid til å produsere, litt får man jo produsert på fire uker :)

Resultatet er selvfølgelig at jeg de neste ukene vil befinne meg midt i en avansert tilstand av multitasking. I dag har derfor kastet meg over en av ideene - nei det er foreløpig hemmelig - og har selvfølgelig et par gående allerede.

Har du ideer som du mener Varm design bør kaste seg over? Legg gjerne igjen en melding!

Inntil videre ... ha en strålende høsthelg i solen! Anne M :) 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar