torsdag 21. november 2013

Noen samler på frimerker, andre på sko også er det noen ....

... noen som sparer på garn. Eller det er vel ikke helt riktig beskrevet, noen kjøper alt for mange sko, andre alt for mange vesker, mens andre igjen ikke klarer å la være å handle garn. Jeg er ganske god på å handle alle tre faktisk, men for tiden er jeg aller best på å handle garn. I dag kom det 8 kg garn inn døren, deilig garn i ulike kvaliteter og farger. Det er nesten så man blir euforisk, men bare nesten :) Uansett så blir man såpass "høy på livet" at man må dele det med noen som er villig til å høre på - med andre ord du som leser denne bloggen. Jeg mener ikke med dette å antyde at jeg heller vil ha garn framfor en råstilig veske eller noen knalltøffe nye sko, tar forstatt gjerne i mot begge - jeg vil bare dele med dere gleden ved å få så mye deilig garn inn i huset.

Ha en fortsatt varm vinterkveld ... ja for det vel vinter nå? Og snart bare en måned igjen til jul! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar