søndag 26. januar 2014

Det snør det snør ...

Når snøen først kom til Konnerud, så kom den i store mengder! Egentlig ganske deilig når alt blir så mye lysere.




Januar har vært ganske travel på mange måter, ikke minst på strikkefronten. Spesialiteten min er jo egentlig teppesjalene som var starten til det hele. Etterhvert så laget jeg puter for å supplere sjalene i sofaen ute i hagen eller inne i stua. Underveis kom det en tanke om å lage poncho - og som dere vet det har vært laget en rekke ponchoer i ulike farger og fasonger det siste halve året.

Nå har jeg også laget to kosegensere, designet er stort og "flagerende" - den skal passe til jeans og kule støvletter, på hytta i helgen, når skituren er ferdig eller som varmekosegenser når snøen er borte og vi igjen kryper ut i hagen og på verandaen om kveldene. Jeg har ikke bestemt meg endelig for hvilket garn jeg skal bruker til "hovedfargestrikken", men ellers så er prototypen ferdig! Håper du liker den!

Har du lyst på genser? Prisen for liten/medium vil mest sannsynligvis bli 1600 kr og stor/ekstra stor 1800 kr





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar