mandag 31. mars 2014

Garn, England, inspirasjon og 500 følgere på Facebook

I dag er siste dagen i England. Jeg elsker England, nesten like mye som kreativitet og strikking. Dagene her borte har jeg brukt til å vandre rundt i den lille Postmann Pat-landsbyen hvor en venninne fra studietiden har slått seg ned med mann og barn.  Alt er så rolig her, nesten litt spansk manana. Jeg har også lett etter garnbutikker, lettere sagt en gjort. Det finnes ikke garnbutikker her - i alle fall ikke sånne som vi kjenner. Garnbutikkene her er fylt av syntetisk garn, og for slike som meg, som sverger til naturlige materialer, gjør det nesten vondt i sjelen. Men jeg fant noe, jeg fant strikkebøker - til halv pris. Ooops ... gikk på en bokinspirasjonssmell! Så nå skal jeg hjem til mitt vidunderlige garnlager og la meg inspirere av nye bøker, garn i lange baner og ikke minst av at jeg nå har rundet 500 følgere på Facebook! Hurra! Vil bare si at jeg setter utrolig stor pris på dere alle, og jeg lar meg virkelig inspirere - nye beviser på inspirasjon kommer snart :-)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar