mandag 27. mai 2013

Sommer og sol skaper glede - og glede skaper kreativitet

En sommerhvit, en rosa drøm
og en jeansbrun versjon
Sommerhvit utgave av sjalene ferdig
og klar for overlevering til ny
eier i Sør-Afrika
For en helg! Sol, sol, sol. Lange kvelder og utekos! Det er noe med det er å kunne sitte ute til sent på kveld før en tar til fornuft og rusler inn etter en lang dag ute. Denne helgen har vært en slik helg. Ikke bare er en bestilling til ferdig, men her er hagen også endelig ferdig. Og følelsen av sommer har satt seg i kroppen.

En tålmodig liten sjel som elsker å dra på tur - under forutsetning
av litt ekstra forpleining :) 

Søndag var det hagesenteret som sto for tur. Med en nevø, en mormor, ekstra tralle og brus med sugerør kom vi oss gjennom en nokså varm tur på diverse hagesenter i området.

Etter flere timer i solen ute hadde det blitt baljebading av nevøen, ny rhodedendron i hagen, blomster i pottene, jord under neglene, nyklippet plen og litt røde skuldere, kan jeg ikke si annet enn at dette har vært en strålende helg. 

Jeg blir inspirert av så mangt, men når man har det som best spirer kreativiteten. Og, når jeg befinner meg i fargeglade omgivelser med mennesker jeg er glad i og det er sol og varme så kan man ikke si at annett enn at jeg trives - og kreativiteten blomstrer :)

Ha en strålende uke alle sammen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar