fredag 23. august 2013

Sommeren går forferdelig fort når du har det moro!

Lenge, lenge siden bloggen ble oppdatert - kan ikke si annet enn at denne sommeren har gått forferdelig fort - og jeg har strikket. Strikket. Strikket enda mer. I løpet av sommeren har jeg laget nye produkter og design for å supplere utvalget - du kan nå bestille en smalere utgave av sjalene, puter og ikke minst ponchoer i diverse størrelser og versjoner. 

Det kommer mer informasjon de nærmeste dagene, men foreløpig viser jeg dere noen illustrasjoner av de strikkede putene - når de ligger i sitt rette element ute på sitteplassen ute. Hvilke farger vil du ha til neste sommer? Jeg jobber med å sette sammen noen nye farger og kombinasjoner for neste uke. 

Har du ønsker så gi meg gjerne tilbakemelding! Både puter og sjal kan selvfølgelig leveres i matchende farger etter ditt ønske :) 

Nedenfor ser dere noen bilder som viser produktene i sitt rette element ute - fortsatt god sommer. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar