onsdag 19. mars 2014

Historien om en prinsesse og en poncho

Det har skjedd mye siden sist jeg skrev på bloggen, så jeg er litt usikker på hvor jeg skal begynne. Alt til sin tid, så jeg tror jeg ganske enkelt fokuserer på det siste som sitter friskest i minnet. Dette er en historie om en liten prinsesse :-)

Fredag for en uke siden fikk jeg en telefon fra det jeg trodde var min venninne, men da jeg tok telefonen hørte jeg en liten prinsessestemme i den andre enden - samtalen gikk sånn nogenlugende som følger: 

Prinsessen: Hei, det er Josefine
Jeg: Næmmen heeei Josefine, så hyggelig å få telefon fra deg da. Kan jeg hjelpe deg med noe, eller?
Prinsessen: Ja, atte du, du vet sånn poncho som du har laget til mamma?
Jeg: Ja
Prinsessen: tror du at du kanskje kunne lage en sånn til meg i samme farger, sånn rosa, men i barnestørrelse? 
Jeg: Selvfølgelig kan jeg det ... 

Etter litt måling  en samtale med mammaen til denne prinsessen gikk jeg løs på oppgaven (og når jeg tenker meg om skjønner jeg ikke helt hvorfor jeg ikke har laget en slik tidligere).  Dette var et utrolig morsomt prosjekt. Og resultatet ble superbra - både prinsessen, designeren og mammaen er veldig fornøyde - mammaen er såpass fornøyd at hun egentlig vurderer å innrømme at prinsesseponchoen er finere en prinsessemammaponchoen  :-) 

Har du lyst på prinsesseponcho? Ta kontakt på epost eller Facebook. Pris for prinsesseponcho er 1000,- (inkl. ekstra fletter til spam på kantene når prinsessen vokser) Prinsessemammaponcho koster 1600,-  bestiller du både Prinsessemammaponcho og prinsesseponcho, får du 10  % avslag på prisen 

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar