søndag 27. april 2014

Spennende dager ...

For de av dere som følger meg på Instagram og Facebook er det nesten umulig å ikke ha fått med seg at jeg pakket alle strikkeriene i går og dro på fotoshoot. Dette har jeg gledet meg til over lang tid, det er akkurat som om jeg går inn i en ny fase. Veien fra iphone-bilder til ordentlig fotografier er lang. Produktene blir med ett noe litt mer enn bare strikkerier. Det betyr selvfølgelig ikke at iphonebildene vil ta slutt - langt i fra, men det betyr at den snart lanseringsklare nettbutikken til Varm design, får et mer gjennomført uttrykk. Jeg hadde egentlig bestemt meg for å vente med å vise dere bilder frem til butikklanseringen, men siden jeg er så himla fornøyd med resultatet, får dere en liten sniktitt her. Ha en fortsatt strålende søndag ... og uke :-)




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar