mandag 2. juni 2014

ENDELIG!

Nettbutikken er endelig på lufta! 

Mitt mål er at Varm designs nettbutikk skal vise deg garnpakker, ferdig strikkede produkter, garn og masse inspirasjon. Jeg ønsker at gleden jeg får ved å skape og omgi meg med farger skal smitte over på deg. Jeg ønsker at du skal få lyst til å bruke de tingene du skaper etter mine oppskrifter eller at du skal ha lyst til å bruke de tingene du kjøper fordi du ikke har tid eller tror at du kan lage de selv ... jeg vet at du kan, men vet utmerket godt at enkelte ting sitter veldig langt inne, at tiden ikke alltid strekker til eller at lysten til å strikke ganske ikke er der :) 

Jeg har jobbet med denne nettbutikken i lang tid nå og gleder meg til å dele den med dere! Det som er så deilig at en slik butikk blir aldri "ferdig" og jeg kan allerede nå røpe at det er mange nyheter under produksjon ... de vil komme som perler på en snor ... om enn med noe ujevne mellomrom. 

Inntil videre jeg håper dere vil kose der med butikken ... og gleder meg til å høre fra dere! 

varmdesign.no


Ha en varm dag og kos dere i butikken!
Anne Merete

PS og du, har du tilbakemeldinger så tas de i mot med takk, både her, på facebook eller på e-post anne@varmdesign.no


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar