torsdag 5. juni 2014

Kom i gang-kurs


Noe av prinsippet bak alle produktene til Varm design er at det skal være noe "alle" kan lage. Det forutsetter selvfølgelig at du kan strikke og at du i en viss grad synes det er morsomt :) Jeg får allikevel stadig tilbakemeldinger om at folk mener de ikke kan strikke hverken det ene eller andre av Varm design sine produkter. Jeg kan forstå at noen av strikkeriene kan se litt kompliserte ut, men ingen av dem er det - tro meg! Og om det skulle være sånn at man må kaste inn håndklet på enkelte ting, så gjør ikke det noe, det finnes et lettere alternativ til nesten alt! Noen av oppskriftene til Varm design har til og med "lettere strikkealternativ" for enkelte deler i oppskriften. Det fine med "alternativ strikking" er at du får ditt helt egne unike produkt - som ingen har lik :)
Så til saken, disse tilbakemeldingene har fått meg til å tenke hva kan jeg gjøre for å overbevise folk om at de KAN? Jeg planlegger strikkepakkekurs for krypeinnigenseren til høsten, men allerede nå før sommeren tilbyr jeg Kom i gang-kurs - et enkvelds kurs over to timer som skal hjelpe deg i gang med enten en krypeinnigenser, en sommerponcho eller en annen garnpakke om du ønsker det. 
  • Kurset varer i to timer og har plass til fem personer. 
  • Du bestemmer deg for hvilken strikkepakke du vil ha på forhånd og kjøper dette i nettbutikken på varmdesign.no. Du velger selv om du vil ha pakken tilsendt eller få den utlevert på kurskvelden. Husk! Har du ikke pinner (og/eller heklenål), må du kjøpe dette også. 
  • De to timene vil vi bruke til å gå gjennom litt praktisk, vise litt teknikker, vise ferdige modeller og ikke minst lese gjennom oppskriften(e)


Introduksjonspris: 300 kr
Vennerabatt: Er dere to eller flere som ønsker å gå på kurs sammen, får dere 50 kr i rabatt per person.

Kurskvelder:
Onsdag 11. juni
Tirsdag 17. juni
Onsdag 25. juni

Klokkeslett: 18:30-20:30 

Sted: Varm design, Krutthuset 44, 3030 Drammen

Påmelding: Påmelding skjer på facebook og er bindende. Du finner påmeldingsiden på Facebook HER. Er du ikke på Facebook, så sender du en forespørsel via nettbutikken for å registrere deg Klikk HER for å komme til Kurs i nettbutikken
Jeg håper jeg ser deg!
Varm hilsen fra
Anne M
PS! Er dere en gjeng med strikkeglade som ønsker at jeg skal komme til dere? Det kan vi selvfølgelig diskutere, ta kontat på e-post eller ring 905 36 940 så kan vi avtale næremere (det forutsetter at dere bor i Drammensområdet) 

Foto: Anja Lindtner

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar