torsdag 28. august 2014

Også var det denne bloggen ...

... om noen tror den er lagt ned, så er svaret nei! Utfordringen er at jeg ønsker meg både blekksprutarmer og flere timer i døgnet! Ikke får jeg strikket nok og ikke får jeg skrevet nok, i alle fall ikke på bloggen :D

Å starte bedrift er tidkrevende, ikke at jeg har vært i tvil om det, men nå kan jeg faktisk bekrefte det. I tillegg så hender det at hardt arbeid, i kombinasjon med rett tid, rett sted, rett produkt og litt flaks gjør at ting går litt fortere enn planlagt. Det er nettopp det som har skjedd med Varm design, en flagrejakke ble lansert for to uker siden og etter det har verden snurret fortere enn noen gang! Blir man litt svimmel? Igjen, kan jeg bekrefte at, ja, det blir man. Er det gøy - JA DET ER KJEMPEGØY!

I dag lanserer jeg også en flagerejakke som er litt mindre flagrende ... ta en titt på varmdesign.no

Ha en fortsatt strålende dag :D
Anne Merete


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar