mandag 21. april 2014

Her går det unna :-)

Jeg har det siste året brukt mye tid, energi og mange mange tanker på strikkerier og kreativitet. Hva har det kommet ut av det? Blant annet tusenvis av meter garn som er blitt til ting - varme, myke og kreative Varm design-ting. Dette har også fått meg til å innse at denne type aktivitet er noe jeg ønsker å fylle mer av tiden min med. Tanker og ideer har festet seg og fått lov til utvikle seg, og nå er planlegging og forberedelser til første steg på veien godt i gang - min egen nettbutikk! Butikken vil ha meg og mine strikkerier som utgangspunkt ... også kommer det mer etterhvert :-) Det er fortsatt en del som må fikses, men om ikke så alt for lenge gleder jeg meg til å ønske dere velkommen i Varm designs nye nettbutikk! 

Ha en strålende uke alle sammen!

 

 

2 kommentarer:

  1. Blir veldig spennende å følge prosessen. Masse lykke til :)

    Ha en fin fin uke
    Ann-Charlotte

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk Ann-Charlotte! All oppmuntring blir lagret i plusskontoen. Det er mye å holde orden på, men du hvor morsomt. Fin uke til deg også :)

      Slett