onsdag 23. juli 2014

Selge sand i Sahara?

Det er ingen tvil, det er sommer!

Jeg er ferdig med sommerferie 2014, del 1 om halvannen uke, tenkte jeg å ta del 2. I mellomtiden registrerer jeg at det er varmt, varmt, varmt og når man ikke har et basseng eller et hav å kaste kroppen ut i hver gang det blir for varmt i toppen, så blir denne varmen veldig varm.

Og apropos varm, jeg sitter egentlig her og føler at jeg selger sand i Sahara om dagen ... :D Med 30 varmegrader og ikke en sky i sikte, kan det virke litt håløst (selv om mange faktisk har vist seg å ha samme overbevisning som meg om at sommerstrikk er bra) å overbevise alle der ute om at JA dere bare MÅ HA den garnpakken med ALPAKKA ... derfor, med fare for å bli oppfattet som en festbrems -  det blir snart kaldt og JA dere bare MÅ HA den garnpakken med ALPAKKA :D

Kos dere masse i den deilige varme sommeren!
Ekstra varm hilsen fra Anne Merete



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar