tirsdag 7. mai 2013

Hage eller strikking - eller begge deler

Det er vår, den siste snøen i hagen smeltet endelig i går og hagen ser forholdsvis sliten ut etter en lang, kald og snøtung vinter her på Konnerud. Av den grunn burde jeg i disse dager egentlig intensivere aktivitetene ute. Saken er jo den at jeg vil helst at det skal bli enda varmere i luften - FORT! Og, når den varmen kommer så vil jeg jo helst at hagen skal være i orden slik at strikketøyet og jeg kan sitte ute i den og vente på at blomstene skal finne det for godt å vise frem fargene.

Det er bare det at jeg siden jeg la ut mitt lille Varm design-prosjekt i offentligheten, så har strikkingen tatt helt overhånd. Jeg klager ikke, men sliter med prioriteringen :-) Bestillingene siger inn og jeg har noen uker foran meg hvor jeg ikke får velge fargene på strikketøyet. Stas!

Inntil vider så har jeg gått inn et kompromiss med meg selv, alle fridager skal ha 2 timer utetid frem til hagen ser ut som den skal - klar for å nytes - og resten av tiden kan brukes til strikking!

Det blir mye strikking!

Inntil videre, på bildet ser dere oppdraget som er produksjon i disse dager. Jeans/bruntgrått. Som jeg skulle valgt det selv. Men jeg det skal dog sies at jeg kunne valgt nesten hva som helst!

Ha en fortsatt fin dag :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar