lørdag 24. mai 2014

Grafisk design ... og ord ... og branding ... og sånt ...

I min tidligere jobb jobbet jeg mye med grafisk utforming og branding. Og nå sitter jeg her med min egen lille bedrift og utarbeider et grafisk bilde på det hele ... det skal sies at hadde ikke denne betalingsløsningen i nettbutikken tatt så lang tid å få i stand, hadde neppe dette arbeidet blitt gjort like samvittighetsfullt. Det kommer som regel noe godt ut av det meste, og "lanseringsforsinkelsen" har faktisk gjort at jeg har fått tenkt godt gjennom en del ting rundt det her med profilering og hvordan jeg ønsker at alle andre skal oppfatte meg.

Hva er det jeg egentlig ønsker?
Strikke
Designe
At andre skal strikke
Skape glede
Formidle den gleden jeg får av å være kreativ
Få "alle" til å forstå at "alle" kan strikke
Strikke med store pinner
Strikke med naturlige materialer
Strikke praktisk
Strikke stilig
At du skal føle deg stilig
Forby fleece i hagegruppene ute i norske sommerkvelder ... og så videre også videre :)

I bunn og grunn ønsker at folk skal tenke på meg og Varm design som:

GLEDE - VARME - DESIGN - NATURLIG - STIL og ALLE KAN





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar