torsdag 22. mai 2014

Gründermodus

Hei alle sammen!

Det er en stund siden sist jeg skrev på bloggen. De som følger meg på Facebook og Instagram har skjønt at det er fordi all tiden går med til å få ferdig nettbutikken som snart åpner. Det vil si, butikken er klar, men betalingssystemet lar vente på seg ... og jeg blir mer og mer utålmodig! Sånn bra utålmodig altså - gleder meg så "innmari" til å lansere på ordentlig. SÅ nå om dagen går tiden med til å lage nye planer, nye modeller, justering av design og branding ... ja også må jeg lære meg masse sånne økonomiting ...

Som dere ser så har jeg blant annet laget nytt forsidebilde både her og på Facebook, så ting tar form. Som en vis person en gang sa, ingenting blir noen gang FERDIG, så her er det bare å stå på!

En ting til, om du ikke allerede har gjort det, så kan du registrere e-posteadressen din boksen som heter "Følge på e-post", da får du en e-post hver gang jeg publisere ting her på bloggen.

Inntil videre, ha en varm dag i solen ... vi ses snart i butikken - hilsen en svært fornøyd Anne Merete :D


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar