onsdag 14. mai 2014

Milepæl!

Som mange av dere, men kanskje ikke alle, vet så har jeg hoppet i det og bestemt meg for å gjøre hobby til noe mer enn bare enn hobby. Hodet er fullt av planer og ideer, men ett sted må man starte og jeg har valgt å starte med en nettbutikk.

Varm designs nettbutikk er nå klar - dvs venneklar! Før jeg lanserer offentlig, så har jeg bestemt meg for å vennelansere noen dager. På den måten får jeg "testet" siden og jeg får luket bort "barnesykdommene".

I butikken vil dere finne Varm design både som ferdigstrikkede produkter og som garnpakker. Dere finner garn fra Du store alpakka, noe strikketilbehør og det vil være muligheter for å spesialbestille Varm design-produkter ... og flere spennede ting vil komme.

Jeg har brukt mye tid og energi på å få denne siden opp, men jemini hvor morsomt det har vært ... og mer moro skal det bli :)

Ha en fortsatt strålende dag!

Anne Merete


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar